söndag 6 september 2009

Ouch

Jag har så fruktansvärt ont i kroppen. Jag låg orörlig i sängen fram till 14 idag. Uh...Känner mig 147 år gammal.

Sprang ju som sagt den där förbannade Bellmanstafetten igår. Jag har ju som sagt inte tränat någonting och jag laddade med att dricka bärs både torsdag och fredagen innan. Bra där.

Fast man blir sjukt tävlingsinriktad när man ska springa. Så jag sprang. Vid 3 km svor jag att jag aldrig mer skulle springa i hela mitt liv och jag kunde inte förstå hur jag kunde ha gjort det här regelbundet. Vid 4 km fick jag nytt adrenalin av folkmassans hejande och sprang på. Vid växling 5 km var jag dock bra sliten.

Fast det gick faktiskt över förväntan och jag klockade in på 23.40. Vilket jag måste säga att jag är väldigt nöjd över.

Detta firades givetvis med fotboll och utgång till Kåkjäveln och Spy Bar. Det var en riktigt trevlig kväll och dansskorna var definitivt på. Däremot så var DJ:en på spyan under all kritik. Inte nog med att det verkade som att det bara fanns en spellista eftersom den gick på repeat tyckte han/hon att det var jävligt ballt med konstpauser för publiken att "sjunga" med i. Grejen bara att konstpauserna blev oerhört långa och enbart pinsamma. Om det nu inte var kortslutning i anläggningen eller nåt annat. Skulle haft lite DJ Sparrow istället.

Ska nog ta min sargade kropp till sängen tidigt ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar