torsdag 27 augusti 2009

Mörkrädd för mindre

Jag läser ju(eller tittar på är en mer sanningsenlig beskrivning) en del bloggar då och då. Jag fick en video skickad till mig på jobbet av en viss Mogi och även av Amanda var det. Jag vet inte riktigt var jag ska börja om jag ska vara ärlig. Visst jag köper att de är unga och så men vad fan?

Amanda var det



Mogi


Jag är varken svensklärare eller ett språkligt geni själv men viss nivå på språket bör man ha, i alla fall när man talar till människor. Jag menar, "resistenta läsare"?

Tanken har säkert slagit de flesta som sett dessa bloggar, är det verkligen på riktigt?
Jag vet inte...Och jag vet inte vad som är värst heller egentligen, att det är på riktigt och det här är svensk framtid eller att de är smart som fan och bara låtsas och genomför någon sorts pr-kupp.

Nej jag kan ändå inte bli annat än jävligt förbannad när jag ser sånt här...

KRZ kanske har något att lära i och för sig?

1 kommentar:

  1. Jag klarade inte ens av att se klart filmsnuttarna.

    SvaraRadera