söndag 30 augusti 2009

Kort i rocken

Var på Kåken i fredags. Där kändisspottade jag Andreas Wilson från en av de bästa filmerna någonsin, Ondskan. Jag var först inte säker på ifall det var herr Wilson för han var så otroligt kort. Och då menar jag inte, "trodde-faktiskt-han-var-längre-kort" utan att han var liten!


Med sig hade han skådispolaren Jesper Salén Jag vet att han pluggar till läkare och även att han bloggar på aveny.se fast det var först igår som jag läste bloggen. Jag måste säga att jag blev väldigt förvånad för att den var faktiskt väldigt underhållande och Jesper verkar vara en riktigt skönt snubbe!

I ett inlägg skriver han bla så här:

"Det är han från "Wild Kids" på SVT. Han är sjukt mycket mindre i verkligheten än på TV.

Att vara mindre i verkligheten är det nya svarta."

Precis som Andreas Wilson alltså.

1 kommentar:

  1. Jag var där och kan intyga. Inser nu att Ondskan inte bara är en av världens bästa filmer utan också den mest påkostade svenska rullen genom tiderna. Filmmakarna måste ju ha byggt upp hela internatskolan som den däringa hobbitbyn så mannen fick se normallång ut.

    SvaraRadera